Ne Yapacağımı Bilmiyorum.

Sanırım bu yazı biraz günlük gibi olacak.



Evet yazılı haftasını daha yeni, geçen hafta atlattım ama sanki her şey yeni başlıyormuş gibi. Of, bilmiyorum. Yolunda gitmeyen şeyler var. Pişmanlıklarım var. Keşke dediklerim var. Emin olun şu an tek isteğim yazın gelmesi. Şu yazı dolu dolu geçireceğim. Fikirler bulacağım, bol bol ders çalışacağım, yarışmalara katılacağım, bir sürü kitap okuyacağım, dinleneceğim falan filan. Ama şu 2 ay dişimi sıkmam lazım.




Ayrıca 11. sınıfta okulumu değiştirmek istiyorum. Arada değiştirmesem mi diye kendime soruyorum. Ama hayır, bu sene gibi pişman olmak istemiyorsam yepyeni bir başlangıç yapacağım. Bak, sadece 2 ay. 2 ay.



Önümde deneme sınavları ve son yazılılar kaldı. Bugün  quiz var. Biyoloji ve matematik. Şimdi Biyoloji'den fotosentez tekrarı yapıp fotosentez-solunum testleri çözeceğim. Daha sonra matematik parabollere çalışacağım. Soru çözeceğim. Belki  2 saat falan uyurum.



Bu da kendime bir not ola; 150416//00.38





0 yorum:

Yorum Gönder